Life Architect - Zarządzaj Swoim Czasem
W zeszły czwartek swoją premierę miał mój trzeci program z serii Life Architect. Tym razem skupiłem się na przygotowaniu metodologii związanej z organizacją własnego życia i zarządzaniem sobą w czasie.
Przez ostatnie kilka lat zajmowałem się tematyką zarządzania czasem i praktycznie bez przerwy testowałem różne podejścia w praktyce. Biorąc pod uwagę mnogość projektów, którymi zarządzam cały czas, była to niezbędna część mojej pracy. Dopiero gdy uznałem, że mój sposób organizacji pracy:
a) wzmacnia moją produktywność i jakość wykonywanej pracy,
b) układa czas mojej pracy na tyle, że mam jej mniej, a w czasie wolnym mogę się swobodnie skupić na odpoczynku i innych rzeczach,
c) jest lekki, prosty, wygodny,
zdecydowałem się na zebranie mojej wiedzy i ułożenie jej w Kurs Zarządzaj Swoim Czasem.
Nie będę się rozpisywał o treści i zawartości zestawu, bo nagrałem na ten temat krótki film, który możesz obejrzeć poniżej:
Bardzo mocno Cię zachęcam do zapoznania się z pełnym opisem tego Kursu. Jestem bardzo zadowolony z tego, co udało mi się utworzyć. Różnorodne metody i kompletne podejście do opracowania własnego systemu organizacji czasu pracy to coś, co się świetnie sprawdza w praktyce. Najlepiej wiedzą o tym moi klienci z coachingów, z którymi wielokrotnie miałem okazję te metody wdrażać w życie.
Efekty są świetne i można je mierzyć między innymi dodatkowymi godzinami uwolnionymi z planu dnia. Zwykle to między 40 a 60 godzin miesięcznie, a do tego dochodzi wyższa jakość i produktywność pracy, swoboda w działaniu i realizowaniu ambitnych planów dnia, i wiele innych.
To z pewnością moje najbardziej zaawansowane dzieło szkoleniowe, stąd zachęcam Cię do przeczytania pełnego opisu Kursu Life Architect - Zarządzaj Swoim Czasem.
Przy okazji mam do Was pytanie, jakie macie największe wyzwania w obszarze zarządzania czasem i organizacji swojej pracy?